2009-01-06

Idag har jag bara skrotat här hemma och letat information på nätet. Om en digital systemkamera, som jag ändå börjar lockas av. Väldigt mycket. Trots mina föresatser om att inte utöka mitt prylinnehav på den fronten. Men jag ska tänka ett tag till. Idag är sista dagen på julledigheten. Tre kungars dag. Det är en svår dag det. När man vet att nu är det här över. Just när det börjat kännas behagligt och bra. Nervarvat. Vill bara skriva en notis om ett alldeles superbt gott vin som vi drack på nyårsaftonen innan jag glömmer det. En Barbera d´Asti, La Quercia 2003. Som jag lagrat i 1½ år. Det smakade vidunderligt. Sant. Hade bara en flaska. Hade jag vetat hur god den skulle bli hade jag lagrat fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback