2008-12-27

Kanske borde jag stänga ner den här dagboksbloggen. Det verkar bli en årsdagbok i stället. Men vaddå. Året som gått har varit ett uselt bloggår för min del. Jag har helt enkelt inte haft tid. Eller kanske inspiration. Jag skriver mycket sällan något eget i textväg för närvarande. Men det handlar mer om att mitt år har varit fullt av andra saker. Jag kan med tillfredställelse konstatera att jag har målat igen. Jag hade en fantastisk period i somras när jag verkligen kunde gå in i min numera pyttelilla ateljé och frossa i färg och material. Men nu är det vinter. Utan snö. Det blir inte så mycket bildmässigt för mig, så kanske blir det skriva av i stället. Igår fick jag en inbjudan till Spotify! En ny värld av musik att dyka in i. Så jag satt i flera midnattstimmar och lyssnade lyssnade lyssnade.  Just nu Lucky Thompson. Fascinating Blues. Ja jag har inte slutat lyssna än. Det är som att vinna storvinst eller nåt! Tala om att bli fängslad!!!!
God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback